En härlig dag, en ledig dag

Jag har snart förbrukat halva min semestervecka med att göra nästan ingenting. Ibland är det så skönt att göra ingenting. Speciellt när ingenting består av att läsa lite, slappa, se på film, se på sprillans nytt Prison Break-avsnitt, gosa och kramas.

I lördags var jag på bröllop. Det var en trevlig tillställning och båda sa ja vid rätt tillfälle.

I söndags så åkte jag och syrran till Gräsö för att hjälpa mamma att hämta hem husvagnen. Det var en hel del jobb, trots att mamma redan jobbat på bra!

Idag har jag fått lite vardagslyx i form av att fixa naglarna. Tidigare ikväll var jag till Läkerol Arena för lite genomgång inför hockeystarten. Det blir en spännande säsong!

Imorgon står svampplockning på schemat! Åh, så jag hoppas att det stämmer att det här är ett svamp-år utöver det vanliga. Jag vill så gärna fylla frysen med härligt goda gula kantareller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback