Alla hjärtans dag?

Rent generellt är jag emot denna typ av dagar. Just Alla hjärtans dag är ju köpmännens dag. Det finns ju ingen religiös eller kulturell tradition bakom. Visst, mysigt att göra nåt speciellt, men det kan man göra vilken annan dag som helst!

Jag "firar" på mitt håll o A på sitt! Vi önskade varandra en bra dag o trevlig kväll per telefon, men det passade inte att träffas idag. Jag slutade klockan åtta och börjar tidigt imorgon. Dessutom ser jag Desperate Housewives på tisdagar. :-) Vi ses säkert till helgen, och kanske gör vi nåt extra mysigt då, kanske inte. Jag tycker att de flesta dagar tillsammans med A är extra mysiga!

Inatt fick jag i alla fall en god natt! Jag sov i ca tio timmar och även om jag var trött när klockan ringde, så kände jag mig utvilad när jag klev upp. Dagen på jobbet har varit vidrig. Vår allra viktigaste system har haft sådana långa svarstider att det kännts som att det legat nere totalt. Jag har inte varit effektiv idag om man säger så!

Nu är det dags att sova igen, för att slippa vara dötrött imorgon!

Kramar, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback