Dag sex

Eller skulle jag kanske skriva natt sex? Sjätte natten på raken som jag har sovit dåligt och med för lite sömn. Jag vet inte vad det är frågan om! Jag kan inte somna på kvällarna och när jag väl somnar så är det av ren utmattning. Jag drömmer, vaknar, drömmer, vaknar. Trots att jag bara sovit knappa sex timmar i natt så har jag ändå vaknat av att jag har behövt gå upp på toa. Någon natt snart måste jag få sova till jag vaknar av mig själv. Gissar att den natten blir ca 12 timmar lång eller mer. Det sägs att man inte kan ta igen förlorad sömn, men det tror jag inte på.

Igår var jag och L och såg ''Ryktet går'' med bla Jennifer Aniston. Innan bion började gick vi och fikade på Wayne's Coffee. På väg dit mötte vi jobbarkompis J. Han frågade: "Ska ni på bio?" "Ja", sa jag, "Ryktet går''. ''Ja du sa det!'' sa J lite kort. Jaha, tänkte jag, jag hade väl nämnt att det var den vi skulle se. Vi pratade vidare och efter ett tag frågade J vilken film vi skulle se. Då klickade det för både mig o L och skrattande sa jag att det ju var filmen som heter ''Ryktet går''. J hade ju tyckt att jag var lite spydig angående att vi skulle på bio, eftersom jag hade berättat det på dagen.

Filmen var riktigt bra! Den hade mer handling än vad jag hade väntat mig. Jag trodde att det var en romantisk komedi med bara lycka, men filmen hade mer än så (även om den väl går under genren romantisk komedi).

Kramar, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback