Magsjuka

Tack för alla snälla kommentarer på gårdagens blogg!!

Tanden har ställt till så pass mycket bekymmer att jag behövde vara hemma från jobbet idag. Jag har knappt sovit och det gör rejält ont. Jag tror dock att smärtan är mindre nu än igår.

Planen var att jobba imorgon. Jag åt frukost vid tolv - halvett och det började ''köra'' i magen. Vid halvtvå-tvåtiden kräktes jag... Sen igen kanske en halvtimme senare. Jag har inte ätit något sedan dess, förrän nu när jag dricker lite blåbärssoppa som min snälla syster kom förbi med.

Dagen har spenderats i soffan, ömsom sett på tv ömsom sovit. Kul med Anjas seger (nåja, delade) i storslalom, trist med Tunisiens förlust i kvartsfinalen. Jag missade första halvlek för jag lyckades somna.

Nu ska jag se Desperate Housewives-reprisen och ta ett par panodil! :-)

Föresten, Kajsa Bergqvist har hoppat 2,08 på en gala i Tyskland! Inomhusvärldsrekord! Helt fantastiskt och hon hade klarat i första försöket!
http://www.kajsabergqvist.nu

Kramar, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback