Min hemsida

Jag har fått veta att man kan uppdatera sin hemsida från en dator som har IE och ett textbehandlingsprogram typ "anteckningar" (vilken dator har inte det).

Så, nu finns min blogg återigen att läsa på min hemsida
http://www.gavle.to/~sofiae I sinom tid kommer sidan att flyttas över till min alldeles egna domän, www.cous-cous.se . Jag måste bara betala för den och få hem användaruppgifterna till webhotellet först. Men jag kommer hur som helst att länka till den adressen från min nuvarande adress.

Dagens blogg finns uppe på min hemsida! Vill ni kommentera något, så går det alldeles utmärkt att göra det i gästboken!

Kramar, Sofia

Kommentarer
Postat av: Brita

Hej Sofia.
Kul att du återgår att blogga på din hemsida, den är så snygg att det är ett nöja att titta in på den och det får man ju oftare göra nu om man vill följa din blogg (och det vill jag).
Kram, Brita

2006-02-21 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback