Ny vecka

Tack och lov så var det nog inte magsjuka som jag drabbades av. Det var nog på grund av min urdragna visdomstand som det kom ner blod/slem i magen och så kräktes jag. Febern fick jag väl av kräkningarna och på grund av att jag drack för lite vätska och åt för dåligt.

Nu mår jag bättre i alla fall och jag är på jobbet idag. Det gör fortfarande ont i såret efter tanden, men det får jag nog räkna med att det gör i en vecka ungefär.

I förmiddags var jag med A till sjukhuset för att ta bort gipset. Åh, så smalt hans ben var! Han var svälld över fotknölen, men det var normalt. Han som aldrig har några förhårdnader på fötterna hade världens äckligaste fot! Jag har ju fotfobi och tycker att det är jätteläbbigt att se på fötter, men jag kunde liksom inte undgå det! Bläh, sex veckor instängd i gips var inte någon skönhetskur för foten kan jag säga. Det såg ut som hur mycket förhårdnader som helst, men efter en dusch och lite filande så var den som ny igen. Tur det! Den foten skulle inte ha fått sova i min säng!

Nu ska jag svara aktivt i ca femton minuter till - om jag har tur! Har jag otur får jag sitta längre än så, allt beroende på kön. Jippi, det är såå skoj att jobba ensam till 21:15...

Kramar, Sofia

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Skönt att du mår lite bättre, Sofia!

Visst är det läskigt när man tar bort gipset men det blir ju bra till slut. Får A någon sjukgymnastik nu?

Kram,
AnnaSv

Postat av: Ronny

Fotfobi? Det kan jag ta bort!

2007-10-20 @ 05:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback