Sjuk igen

Jag vaknade inatt med dunkande huvud och kräkkänslor. Klockan var lite efter tre och jag tog ett par panodil och somnade om. När jag vaknade nästa gång var klockan 6:15 och klockan ringde. Huvudet bankade fortfarande och jag tog ytterligare två alvedon och masade mig upp. Strax efter sju insåg jag att jag inte kunde gå och jobba.

Huvudvärken har inte släppt på hela dagen även om den mildrades något under dagen. Nu ikväll har jag också fått feber. Bara att inse, det blir sjuksängen i alla fall minst en dag till.

Nu ska jag se slutet av dagens Top Model.

Kramar, Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna-Stina

Stackare! Hoppas du mår bättre snart. Tror att dina upplevelser påverkat mig för inatt drömde jag att jag skulle vara tvungen att dra ut en visdomstand. Kram!

Postat av: AnnaSv

Nämen Sofia! Är det inte dags för dig att få vara frisk och kry snart? *tycker synd om*

Krya På Dig!

2006-02-10 @ 19:42:12
URL: http://annasv.blogg.se/
Postat av: Wånkan

Hur mås det nu? Krya på dig !

2006-02-12 @ 09:22:04
URL: http://wankan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback