Utmanad

Jag fick en utmaning av Nejma att skriva upp fem ovanor eller konstigheter som jag har. Men sånt tycker jag är jättesvårt!! Nåt jag vet att jag gör, är att jag säger tyyyyypiskt, med lite bebisröst om nåt ''går emot mig''. Det kan väl räcka så? Kommer inte på fler saker på rak arm.

Vi kör med nästa utmaning istället, kommer också från Nejma!

Fyra jobb jag haft:

1. Telemarketingförsäljare
2. Servitris på restaurang o pizzeria i Storvik
3. Servitris/bartender på skotsk pub i Sandviken
4. Kundtjänstmedarbetare på Telia

Fyra platser jag bott på:
1. Storvik
2. Sandviken
3. Tumba
4. Stockholm
 

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. The O.C
2. Prison Break
3. Desperate Housewives
4. Sex and the city o Vänner, skriver två på fjärde plats eftersom båda har slutat.
 

Fyra platser jag varit på semester:
1. Tunisien (Hammamet, Sousse, Sfax, Kerkennah)
2. Jugoslavien (nuvarande Slovenien)
3. Grekland (Korfu o Kreta)
4. Turkiet (Alanya)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Dirty Dancing
2. When a man loves a woman
3. Clueless
4. A Cinderella Story
(Ser helst nya filmer... kan se de flesta filmer som jag gillar om och om igen annars...)
 

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. Lunarstorm
2. En hel massa bloggar
3. Sadiqa
4. Min Oas

Fyra favoriträtter:
1. Grillad färsk fisk
2. Lammkotletter
3. Ssechuan kinesiska räkor från Österns Pärla
4. Mechouia


Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:

1. Paris (med obegränsat med shoppingpengar)
2. Tunisien
3. Hemma i soffan
4. Något varmt turistland


Fyra personer som jag vill svarar på detta:

1. 
Caroline
2. Wånkan
3. Hanna
4. Stillestånd... kommer inte på nån mer med blogg som kan tänkas läsa mig blogg (och som inte redan fått denna utmaning).



Kommentarer
Postat av: Cessisen

Länken ovan är min blogsida.. enjoy!
HOppas du mår bra.. tusen kramar!! C

Postat av: Wånkan

Ska ta å svara på denna en dag framöver!

2006-02-07 @ 09:25:12
URL: http://www.wankan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback