Frisk men inte pigg

Idag är jag på jobbet, men jag är långt ifrån pigg! Jag önskar att jag kunde ligga hemma i sängen nerbäddad under täcket. Nu känns det dessutom som att alvedonen jag tog för tre timmar sedan har gått ur, för det kändes som ett slag i ansiktet nyss. Jag var hyffsat pigg i kanske en och en halv timme... Jag läste i och för sig på aftonbladet.se att idag är stora deppardagen.

Jag slutar 19:15 idag och även om jag skulle behöva åka och handla så struntar jag nog i det, jag orkar helt enkelt inte.

Kvällens glädjeämne - Prison Break! Superbra serie!

Kram, Sofia - obotligt trött

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför är det stora depparedagen... måste gå in på aftonbladet och kolla. Hoppas i alla fall att du mår bättre snart. Tråkigt att behöva jobba när man inte är 100%.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback