Ingen hade hört mig

Igår skrev jag om att jag på jobbet sagt att jag hoppades att det skulle bli 6-0 på matchen igår. Idag när jag skojjade om det och sa att jag borde ha spelat på min överdrivna önskan så visste ingen vad jag menade. Ingen hade hört mig säga att resultatet skulle bli 6-0! Jag var ju så sääääker!

Idag när jag är inne på Lunar och läser så ser jag ett svar med kommentaren att 6-0 vore härligt men att det nog blir en jämn match! Det var ju DÄR jag ''sagt'' (skrivit) det!

Här är inlägget:

Onsdag 25:e januari 2006, kl 18:45
Jozie F30 från Gävle i Gävleborgs län
Ja, att se matchen på tv är ju inte illa det heller! Imorgon jobbar jag på matchen mot djurgården, ska bli spännande att se hur det går då! Har några kollegor som är djurgårdare och som hävdar att dom ska visa brynäs vart skåpet ska stå. 6-0 seger vore härligt i det läget! :D:D:D

Det var alltså till och med på onsdagen som jag ''siade'' och matchen var ju igår! Skönt, nu är det klargjort!

Kramar, Sofia

Kommentarer
Postat av: hannastina

Du kanske är synsk? ;) Kan du inte se lite lottonummer också? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback