Peppar peppar...

Jag tror faktiskt att jag känner mig piggare idag! Det är då på väg åt rätt håll i alla fall. Igår kväll var jag riktigt risig. Jag var helt orkeslös! Jag trodde inte att jag skulle kunna sova, dels för att jag sovit så mycket på dagen, dels för att jag mådde så fruktansvärt illa.

Jag har förmodligen haft en del feber i natt, för jag har drömt en massa mardrömmar och levt om väldigt i sängen. Jag har i alla fall inte kräkts något och det ser jag som ett plus. Än så länge idag har jag heller inte behövt ''gå på toa''.

Det blir ännu en dag i viloläge, men kanske är det min sista sjukdag - jag  hoppas det!

Jag har i alla fall messat min kompis och sagt att jag inte kan komma på festen. Vi får ta igen det senare! Hon var ju tyvärr sjuk när jag hade min fest också, så tydligen är det inte meningen att vi ska få fira varandras födelsedagar! Som sagt, vi får ta det senare, då kan ju A vara med också förhoppningsvis (han är jättebra kompis med min kompis man, så vi brukar umgås alla fyra).
Vi får se hur det blir med hockeyn... även om det brukar vara festarresor, så behöver ju inte jag nödvändigtvis dricka någon alkohol. Det är då ett som är säkert, jag kommer INTE att dricka imorgon...

Ikväll spelar Tunisien final mot Egypten i Africa cup (tror att det heter så) i Handboll. Om jag känner mig okej under dagen, så åker jag hem till A ikväll för att se finalen. Tror att den börjar klockan åtta.

Snart ny vecka, nya tag! Hoppas man kan jobba lite övertid i slutet av månaden, nästa helg alltså, så det inte blir så kännbart ekonomiskt att ha varit sjuk i tre dagar.

Kramar, Sofia - på bättringsvägen

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Hej vännen! Hur mår du nu? Hoppas du är helt frisk och har haft en bra helg!!!

KRAAAAM AnnaSv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback