Så, vad blev gjort?

Jag tänkte börja med att pricka av listan som jag skrev igår.

Sova ut - jodå, sov till halvtio, även om jag hade tänkt sova lite längre.

Kliva upp, äta frukost - ja, klarade av både och, dock inte i den takt jag hade tänkt mig. Jag klev upp och gick raka vägen till datorn. Efter nån timme framför datorn så upptäckte jag att det var störtlopp på tv4+ så då rusade jag till vardagsrummet utan frukost. Jag tror klockan var runt tolv när jag drack en kopp the och åt tre fullkornsthekakor.

Städa lägenheten - *visslar lite och låtsas inte höra* Ehum, vad ska jag säga? Det ser bättre ut än igår i alla fall, men jag är låååångt ifrån klar.

Försöka få ordning i klädkammaren - ojdå, det hade jag till och med hunnit glömma bort!

Rensa ut alla kläder jag inte vill ha kvar  och avgöra vad som ska till insamling direkt eller läggas ut på Tradera- se ovan.

Åka till A - nej, inte det heller! Jag skulle dit vid sex-sjutiden, men så kände jag att om jag åker dit idag så blir det INGENTING gjort här hemma! Imorgon ska jag ju på stan till klockan ett o träffa en kompis, sen direkt hem till A för att tvätta. Så....

Sova hos A - ....blir imorgon istället.

Förutom att göra det jag faktiskt lyckades med från gårdagens lista, så har jag sett störtlopp, slutet på herrarnas tremil, ''In her shoes'' och ''Memoirs of a Geisha''. Båda filmerna var klart sevärda och kan rekommenderas!

Nu ska jag snart gå till soffan med ännu en film och mumsa chips och dip!

Kram, Sofia



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag är ju så kär att jag måste ha hjärtan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback