So far so good!

Diskbänken är REN! Men bättre än så, köksbordet och stolarna (dom gamla) är på VINDEN! Jag var nära att ge upp när inte köksbordet gick in i hissen, men skam den som ger sig tänkte jag och lade upp bordet på höften (det är inget jättebord, kanske 70x70cm) och GICK fyra trappor upp!

Det var liiite jobbigt att göra innan frukost, ja, innan astmamedicinen, men det gick! Julsakerna är inte i garaget, men väl i klädkammaren. Jag bestämde att det fick bli så, för jag ska ju röja hur hela garaget så småningom och då kan jag ta dit julsakerna när röjningen är klar.

Nu är jag klar med både gårdagens och dagens sysslor. Tur det, för när jag kommer hem ca halvtio ikväll så måste jag nog sova ganska omgående.

15:08

Nu är jag på jobbet och det känns som att jag håller på att hungra ihjäl! Jag har egentligen inte lunch förrän 16:15, men jag ska äta 15:45 på min administration. Tyvärr vet jag inte vad jag ska äta, så det blir säkert något onyttigt. Dessutom har jag i princip slut på rikskuponger och jag gillar inte att behöva betala maten med pengar.

Igår var det ju idrottsgalan. Äntligen fick Anja pris! Jag tycker faktiskt att hon borde ha vunnit Jerring-priset också, men det kanske är för att jag är totalt ointresserad av allt vad motorsport heter så jag fullkomligt struntar i om Tony Rickardsson vinner något pris eller inte. Men, årets idrottskvinna är ju inte fy skam det heller!

Efter idrottsgalan så såg jag kvällens inspelade avsnitt av Prison Break. Jag gillar verkligen den serien! Men jag ska inte se avsnitten i förväg så som jag har gjort med The O.C. Det är lite skönt att följa en serie som går en kväll i veckan. Torsdagar är ju rent usla tv-dagar, så då kan jag kolla på avsnitt i förväg med tex The O.C istället.

Kramar, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback