''Sovmorgon''

Dagen idag började inte så bra. Istället för att kliva upp 06:15 så somnade jag om och vaknade inte förrän 07:00. Det blev lite stressigt att göra sig klar och gå till jobbet på bara en halvtimme. Dessutom gick det inte att gå så fort på grund av ishalka! Jag kom i alla fall nästan i tid till jobbet, var bara 2-3 minuter sen.

Jag har surfat runt lite och kikat på inställningarna för denna blogg. Det verkar ju nästan som att jag kan lägga den på min egen hemsida... hmm, måste testas nån dag när jag har lite tid över. Det vore ju det ultimata! Jag vill ju ha bloggen på min hemsida, speciellt som den kan lösenordsskyddas, men jag gillar inte att behöva sitta hemma och skriva för att kunna publicera bloggen.

Igår jobbade jag till 20:45. När jag kom hem såg jag Grey's anatomy innan jag gick och lade mig. Jag hade precis somnat när mobilen började ringa, klockan var då 22:30 och jag visste att det var A som ringde eftersom det var ''hans'' signal.

Vad ville han då? Joo, dom satt hemma och firade aid och ville väl ringa till vänner och bekanta. Det verkade som att comviq kontant inte fungerade. A ringde för att fråga om jag visste nåt om det. Ehum, neeeeej, jag har inte comviq kontant och jag jobbar ju på Telia, dock inte med mobil. Jaja, jag gissade att det var fel på kontantkorten eftersom abonnemangen verkade funka. God natt då!

Jag är ju glad över att han har sådant förtroende för mig, att han tror att jag kan allt, men inte när jag sover... suck!

Vet inte om det var en bidragande orsak till att jag sov över!

15:57
Utvecklingssamtalet gick BRA! Vi var överens, och jag är ju själv medveten om vilka punkter jag kan förbättra, det vill säga svara mer och fokusera mer på merförsäljning. Jag vet att jag kan, om jag vill!

Nu har jag precis varit på världens underbaraste massage! Massören heter Anna Nyberg och hon borde nog utnämnas till världens bästa massös! Jag fick hennes kort, så nu ska jag beställa tid för helkroppsmassage på hennes mottagning. Vi får gå genom jobbet 8ggr per år till reducerat pris, men jag ska absolut beställa fler gånger hos henne.

Igår var det eid - idag är A bakis o trött. Vi skulle ha åkt och handlat och han skulle ha kommit hem till mig för att betala någon räkning via internet. Han lät dock meddela att han var helt förstörd och jättetrött, så vi sköt upp allt till imorgon istället.

Arbetsdagen är slut om femton minuter, hemma väntar tvättstugan, men jag tror att jag tänker försöka byta tiden, jag orkar helt enkelt inte tvätta idag.

Kram, Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback