Börjar om igen

Tanken om att skriva blogg på hemsidan höll i sig i någon månad. Det är helt enkelt för jobbigt att sitta och koda för att kunna skriva blogg. Nu återgår jag ännu en gång till att blogga här!

Mycket har hänt sedan sist. Jag vet inte riktigt var jag ska börja, så jag tror att jag utelämnar det som har varit, och ser framåt istället.

Tankarna ligger på framtiden. Hur ser framtiden ut? Skulle jag vilja veta i förväg? Ja, just nu känns det så! Jag vill veta att jag kommer att bli lycklig. Jag vill veta att jag kommer att träffa den rätta, bli kär och bilda familj. Att det inte är A jag ska dela livet med känns vissa stunder självklart. Andra stunder känns det som har hänt så tungt, så tungt att jag nästan inte orkar med det. Gud vet.

Mer än halva sommaren har passerat. Jag vill ha semester. Jag vill vara ledig.  Om några dagar åker jag till Göteborg för sommarens äventyr. Jag ska jobba som volontär (för mitt jobb) på EM i friidrott.


Vi ska åka och bada idag. När jag slutar jobbet så cyklar jag hem och hämtar bilen. Sen ska jag hämta upp honom och så åker vi till badstranden. Får se hur det känns. Det kanske känns jättejobbigt. Eller så känns det lätt och bra. Förhoppningsvis ska vi väl prata lite också.


Ojojojoj, det känns ju alldeles för bra. Typiskt. Typiskt mig! Nåja. Det blir säkert bra.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har snart semester *retas* Men det har du också snart iof :) Framtiden kommer bli ljus för dig det vet jag. Det dyker upp någon när du minst anar.
Kram

2006-07-23 @ 10:56:34
Postat av: AnnaSv

Så, du är tillbaka här? Allt kommer ordna sig, vännen!!!!

Kram,
AnnaSv

2006-07-23 @ 12:58:58
Postat av: Carro

Hmmmmmmm vad alldeles för bra?....

2006-07-24 @ 11:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback