Dags för avsked

Idag är dagen jag måste säga hejdå till A. Fyra långa veckor. Det ska nog gå bra. Det hade varit mycket jobbigare om situationen varit annorlunda.

Nu känner jag mig lycklig. Jag har hopp om framtiden. Min övertygelse om att det här är rätt kanske visar sig stämma. Det var en underbar känsla att känna att jag hade varit saknad.

Jag vet. Jag vet att många tycker att jag är dum som hänger kvar vid Ali. Jag vet att många tycker att jag ska gå vidare. Att jag är värd någonting mer. Ja, kanske. Men samtidigt, det är ju A jag älskar. Det finns problem i alla förhållanden. Det kanske bara är så att jag är väldigt öppen och berättar om de problem som finns. Framtiden får utvisa. Jag är säker på mina känslor. Jag älskar A.

Om några dagar åker jag till Göteborg för sommarens stora äventyr. Två veckor som kommer att fyllas med massor av jobb, förhoppningsvis en del friidrott, självklart träffar med härliga vänner, kanske en fest. Jag ser fram emot det jättemycket. Miljöombytet kommer att göra mig gott.

När jag kommer hem ska jag ta nya tag. Jag och bara jag kan förändra mig. Jag vill inte se ut som jag gör nu. Inte kan jag skylla på tvättmedlet heller! :D

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Varför skulle människor ha ett behov av att döma dig, Sofia? Du behöver inte bry dig ett dugg om vad några ev tycker och tänker om att du och A hör ihop!

*bestämmer*

Kram,
Anna

2006-07-26 @ 11:43:27
Postat av: Sofia

Anna, jag vet inte. Kanske är det bara en känsla. Men jag tror inte det, för jag får faktiskt kommentarer också. Kanske för att jag är alltför öppen om vårt förhållande och att vissa bestämt i mitt ställe att A inte är rätt för mig? :-S

Jag tycker att du bestämmer helt rätt! :D

Kramar, Sofia

Postat av: Brita

Så härligt Sofia, så glad jag blir av att läsa att A och du fortfarande känner för varann. Det VET ju du, du har ju vetat hela tiden, det är bara så skönt att du följer ditt hjärta. Det tycker jag absolut är riktigt och rätt! Hejar på dig, det vet du!
Kram, Brita.

2006-07-27 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback