Bloggar inte så ofta...

Det går ett tag mellan mina bloggar just nu. Det beror på att det kommenteras sååå dåligt!! Man vill ju självklart ha en liten ''rad'' från dem som läser bloggen, och tar man sig tid att läsa, så kan man väl ta sig tid att kommentera?

Som det känns nu, så skriver jag en blogg som ingen läser. I så fall kan jag lika bra skriva den i ett worddokument i datorn och spara den där. Men, jag ser ju att det är i snitt 10 unika ip-adressen som är och kikar i min blogg - varje dag. Så, det verkar ju som att det finns läsare. :-)

Uppdaterar lite.... 11 unika besökare hittills. Jag står för två av dessa ip-nummer, men det är alltså 9 andra som har läst och bara två som har kommenterat..... :-S

Jag fortsätter att blogga ett tag, så får vi se om det kommer några kommentarer. :)

Kram och godnatt, Sofia

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gumman.. älskar din blogg..

Glöm inte att springa förbi min också.. puss!!

Ps.. Hoppas du mår bra och allt sånt.. kram kram

Postat av: ewa

Jag läser din blog ofta och tycker du skriver himla härligt, så det blir inget word skrivande för dig alls...om jag får bestämma :-)

2006-11-27 @ 22:30:34
Postat av: Sofia

Tack för era kommentarar!!

Ewa, kan det vara så att jag "känner" dig under något annat namn? :-)

Det värmer verkligen att få en kommentar! Min förhoppning är att alla som läser i alla fall kan skriva en kort liten rad, för att visa att man läst om inte annat. :)

Kramar, Sofia

2006-11-27 @ 23:52:10
URL: http://tunisien.blogg.se
Postat av: Elisabeth/dubbelorn

Tjoho :) jag checkar in hos dig regelbundet men tyvärr glömmer jag kommentera. Lovar bot o bättring ;)
Kramar

2006-11-28 @ 07:54:33
Postat av: ewa

hej igen Sofia
Nej, du känner inte mig under nåt annat namn. Jag hittade din blog av en slump. Tror jag sökte nåt om Tunisien och hamna då bl a hos dig. Läste och föll pladask, sen dess är jag fast *skrattar*

2006-11-28 @ 09:26:14
Postat av: Sofia

Örnen, vet du att det inte går att kommentera din blogg om man inte är medlem där? Det är trist! Tror att det är en inställning. :) Hehe, tackar för kommentaren iaf även om jag fick tjata mig till den! *fniss*

Ewa, vad skoj med läsare som faktiskt inte känner mig personligen! Kolla gärna min hemsida om du inte redan har sett den, www.cous-cous.se

Kram, Sofia

2006-11-28 @ 09:28:15
URL: http://tunisien.blogg.se
Postat av: hannastinana

Jag läser så ofta jag kan, men jag känner väl inte alltid att jag har så mycket vettigt att säga. Men till mitt försvar ska jag säga att jag kommenterar ibland i alla fall. Kram!

2006-11-28 @ 18:44:38
URL: http://hannastina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback