Det som göms i snö kommer fram i tö

Spyorna ligger nu gömda under ett snötäcke. En städfirma ska komma och göra rent på min balkong. Det är bara det att mina sommarblommor, inklusive krukor, är nerkräkta, plus en kartong med jord och diverse sopor som ska kastas. Jag har ingen lust att ta reda på det. Jag sa till städfirman att jag väl får göra det, men jag tänker inte göra det. Jag skriver en lapp angående vad som ska vara kvar och vad som ska kastas. Det är inte mitt fel att mina saker är nerspydda.

Idag ska jag, mamma och syster åka till husvagnen i Tandådalen. Jag har egentligen ingen lust. Jag borde faktiskt vara hemma och göra klart i lägenheten istället. Men men, det blir säkert trevligt när jag väl är där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch för kräkor på balkongen .. Uhaaaa
Skönt att du får flytta snart :)

2006-11-01 @ 14:18:34
Postat av: Micke

Vi körde med gel-varianten på Vanish.

2006-11-01 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback