Vinterpyntat

Sådärja. Hösten är undanstädad och vintern har gjort entré i min blogg! :) Känner mig nöjd! Det var längesedan jag gjorde något blått, och blått är en färg som jag verkligen gillar! Visst, rosa får nog numer klassas som favorit, men blått är ändå blått! :)


Längtar till Tunisien, längtar till A. Ringde honom tidigare idag och fick veta att han var ute och åt med några kusiner. Jag kunde känna smaken av grillad fisk ända hit, även om jag inte frågade om vad han åt.


Imorgon ska jag påbörja renoveringen av lägenheten. Lite beroende på om jag får våtrumslim eller ej så vet jag inte var jag börjar. Om lim och tapeter fixas till imorgon så börjar jag med det. Annars så börjar jag med att skruva ihop de nya köksskåpen.


Visstja! Ska kanske till byggmax med en golvretur också, fast det får nog bli en annan dag då jag har lite hjälp. Det är jobbigt att bära 14 paket golv helt ensam! :)


Kram, Sofia


Kommentarer
Postat av: hannastina

Vad skönt att du äntligen verkar må bättre. Trevligt med vinterpyntad blogg också. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback