Festen är slut

Nu har dom gått. Nu är allt tyst. Resterna av festen finns delvis på min balkong. En fontän av spyor forsade ner på min balkong, tillsammans med en bit nerspytt toapapper som fastnade på mitt balkongräcke. Trevligt. Mycket trevligt. Extra trevligt att jag har visning på lägenheten kl 12:00 imorgon. Tro mig - jag kommer inte att ta reda på dessa äckliga spyor. Någon får se till att min balkong saneras, att mina nerspydda saker saneras. Jag vägrar att acceptera detta. Spyor är vidriga. Spyor är alltid vidriga, och när dom kommer från någon berusad, okänd främling, så är dom om möjligt ännu vidrigare.

Nej, det är inte tyst. Nu dras det omkring på möbler där ovanför. De flesta har väl dragit vidare så får några hugade röja upp det värsta.

Securitas har, efter mitt samtal, varit där. Men då var det ju ganska tyst och dom sa bara att dom får dämpa sig för grannarna har klagat. Ja, grannarna (jag) klagade över att jag får min balkong nerspydd. En fest kan jag tåla, men spyor tål jag inte.

Jag har skickat ett mail till områdets förvaltare angående incidenten och väntar på spänning med svar på hyr spyproblemet ska lösas. Mitt förslag var att kalla hit en städfirma som får sanera (imponerande att folk klarar av att utföra såna jobb, jag skulle aldrig klara det) min balkong och mina nerspydda saker och sedan skicka räkningen till grannen. Får se om förvaltaren nappar på den lösningen, eller om hon har nåt annat förslag.

Nu vill jag äääännu mer flytta till min nya lägenhet! Det känns som att det luktar spyor i sovrummet, trots att dörren är stängd.

Usch.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men usch vem är så äcklig och spyr på din balkong?

2006-10-31 @ 09:08:58
Postat av: Sofia

Jadu, nån äckligt vidrig besökare hos min granne....

Postat av: Therés

Ja men fy f-n!!! Stackare, och nej, du ska inte ta rätt på någon annans spyor - urk!

2006-10-31 @ 15:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback