Ingen fest

Nej, det blev ingen fest för mig igår. Jag fick så ont i huvudet mot kvällen, så jag struntade i festligheterna. Det hade ju varit jätteroligt att träffa dom som var hitresta, men det kanske blir någon annan gång istället. Först och främst vill jag bli riktigt frisk. Det är det viktigaste.

Idag står tvättstugan på schemat. Men dessförinnan så är det Hell's Kitchen. Jag började ju kolla på det igår och måste helt enkelt se hur det går. Michael som framstod som ödmjuk o lugn är nog en hal liten ål. Jag håller i alla fall på honom, han verkar vara duktigast.

Ikväll ska A komma hit och äta. Det blir seabass (har sett det översättas till havsaborre, men jag är inte säker) med slata tunisienne och bröd. Kanske måste jag göra en soppa också, jag vet att A vill bryta fastan med soppa. Tyvärr har jag mumsat i mig nästan alla baklawas, men A är ändå inte så mycket för sötsaker.

Hell's Kitchen!


Kommentarer
Postat av: Micke

Är det samma som Elaka kocken? Hell´s kitchen alltså?

2006-10-02 @ 18:42:30
Postat av: Sofia

Jag vet inte? Det borde det nog vara! För elakare kock kan inte finnas! :) Gordon Ramsay hette han iaf, inte Ramsey som jag skrev. En engelsman i 45-års åldern. Huuuh!

Det hette iofs "Hell's Kitchen" på tablån. Har hört att han har haft andra program tidigare, som kanske har kallats "Elaka kocken".

Postat av: Jesper

Ja det är samma kille som Elake kocken, bara i annan programvariant. Lite mer "dokusåpa" över Hell's Kitchen.

2006-10-08 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback