Sista dagen

Imorgon börjar helgen! Jag hoppas innerligt att jag får känna mig frisk då! Igårkväll fick jag en hemsk huvudvärk som satt i hela natten och hela förmiddagen. Det känns bättre nu, men inte bra. A ska få lyfta mig ikväll eller imorgon, för det känns som att huvudvärken kommer från ryggen.

Jag såg en film i förmiddags efter tips från en kollega. Det var "Rika vänner" eller "Friends with money". Jag tyckte att den var sådär. Lite för lite handling för min del. Mer bara som några dagar ur folks liv. En väldigt pratig film som inte handlade om just någonting.

One Tree Hill har äntligen börjat igen! Ja, i USA alltså. Jag har precis sett första avsnittet av säsong fyra. Det var ett bra avsnitt! Jag har aldrig riktigt fastnat för den serien när jag sett den på tv. Men så fixade jag alla säsongerna och strecksåg över några dagar och det är en riktigt bra serie! Lite som The O.C (som för övrigt börjar 2 november).

Jag måste verkligen städa här hemma! Det är äckligt här nu! Så fort jag får ork så ska jag ta itu med det! Jag måste låna en såg också, så att jag kan såga isär sängramen. Skruvarna är runddragna, så det går inte att lossa dem längre. Så enda sättet att få isär sängen är att förstöra den. Det gör inte så mycket. Jag har ändå tänkt kasta den.

I nästa vecka hoppas jag att MALM står i mitt sovrum! Jag vill ju ha flera delar, men jag får köpa en i taget. Jag är ju inte gjord av pengar precis.

Föresten. Det är mellan 8 och 30 unika besökare här och läser varje dag, men det är väldigt sällan någon som kommenterar det jag har skrivit.


Kommentarer
Postat av: Micke

Det just det pratiga jag gillade :)
En film om känslor och inblick i människors liv.
Men såna här filmer är det ofta delade meningar om.

2006-09-29 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback