Vart tog dagen vägen?

Jag vaknade inte förrän elva och det kändes som att jag hade behövt ett par timmar mer sömn. Hur som helst klev jag upp, men bara för att hamna framför tv'n. Där har jag blivit kvar! För när Hell's Kitchen började en långkörare så kunde jag helt enkelt inte slita mig. Nu är det dagens sista avsnitt, så framåt halvsex ska jag väl kunna få något annat gjort.

Det är fest hemma hos en kollega ikväll. Ett par killar från EM är här på besök, så tanken är att jag ska dit ikväll. Jag har noll lust för fest! Jag har inte ens lust att träffa folk. Jag skulle vilja stanna hemma och gå omkring i myskläder hela dagen. Eftersom jag har varit sjuk så länge och fortfarande äter penicillin så ska jag absolut inte dricka alkohol och absolut inte gå på krogen. Men, åka förbi och säga hej borde jag faktiskt göra. Vi får se hur det går.

Igår oljade jag in mitt köksbord! Jag tror att det blev bra! Det står att man kan göra om behandlingen efter några dagar på sugande träslag, så jag tror att jag ska göra det.
Jag vill ha två stycken breda löpare att lägga tvärs över bordet. Så breda att det går att lägga tabletter på dem, o att duken sticker ut lite på sidan. Än så länge har jag inte hittat det jag vill ha, så jag letar vidare.

Iväg till Hell's Kitchen igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback