Ännu en kväll av slapphet

Som jag skrev på msn tidigare idag så har jag haft en stressig natt! Jag och A var i skogen och fick syn på en stor björn. Jag sa åt honom ''spring'' (som ju är det som man inte ska göra när man ser en björn). Och vi sprang! En husvagn med trasigt förtält stod vid skogskanten och där sprang vi in. I husvagnen så låg sovande människor och jag konstaterade bara "förlåt, men vi är jagade av en björn". Dörren gick inte att stänga, så jag försökte hålla i den medan björnen nafsade där utanför.

Sen skulle jag möta en svart basketspelare, som också var sångare, och jag och A var ute och shoppade med honom. Minns ett varuhus som jag ville se mer av, men fick aldrig se. Sen så låg min plånbok på ett bord bland andra, likadana plånböcker. Jag fick i alla fall tag på min plånbok igen.

Så, som ni märker så har jag haft det ganska så stressigt i natt! Och ja, självklart så har ni tagit del av min (mar)dröm(s)värld.

Många tankar for runt i huvudet igår. Det var svårt att somna. Det var svårt att sova. Jag har hört att A har vridit sig en del också, och inom honom far säkert ännu mer tankar.

Nu har vi sagt hej då igen för ca en månad, eller mer. Det måste gå. Så är det bara. Det måste bli bra. Så är det bara.

Imorgon väntar melodifestivalens genrep. Jag jobbar för Läkerol Arena och kommer att utföra samma arbete som jag normalt gör under Brynäs hemmamatcher. Det ska bli väldigt roligt!

På lördag så ska jag jobba övertid. Vi har fått så många inkommande mail, så det behövs extra resurser för att tömma köerna. Jag har tänkt jobba sex timmar, och jobbade två timmar idag. Det blir en liten slant, vilket kommer väl till pass med tanke på att min renovering är långt ifrån klar.

Efter övertiden på lördag, så ska jag gå på Melodifestivalen på Läkerol Arena. Jag vann en säljtävling häromveckan och biljetten var vinsten! Det ska bli superkul! Det är tyvärr inte direkt någon som jag umgås med som ska dit, men det är ju ändå folk jag känner. Syrran och flera andra jobbarkompisar från arenan kommer också att vara där, eftersom vi bemannar även då. Jag skulle också ha jobbat, men tackade nej eftersom jag vann en biljett.

Nu är klockan 21:59. Om ca två timmar så ska jag ringa till min älskling för att se att han har kommit fram som han ska. Klockan är fortfarande 21:59.

Jag vet inte om jag ska hålla mig vaken till tolv, eller om jag ska försöka sova och ställa klockan.

Kommentarer
Postat av: ewa

Sagt hejdå igen för en månad?? Vad händer nu då?

För övrigt... stressa ner.. för mycket bollar i luften tycks de som...

2007-02-24 @ 00:00:03
Postat av: Sofia

ewa, Jag har lite mer information i min privata blogg... :)

Kram, Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback