Ännu en svacka

Jobbet känns inte roligt idag. Det kändes inte roligt igår heller. Det går trögt att svara och det går ändå trögare att sälja. Jobbigt! Motivationen, kom tillbaka!!

Det har verkligen kännts roligt ett tag, men det gör det inte längre. Jag får huvudvärk varje dag, efter några timmar på jobbet. Jag tror att ett platsbyte skulle kunna göra mig gott, samtidigt så gillar jag min plats. De platser som det går att byta till är inte alls lika bra platser som min nuvarande. Men de är bättre platser på ett annat sätt.

Jag går i väntans tider! Nejdå,  jag är inte gravid, jag väntar på att få ett klädpaket levererat! Det skickades från Stockholm igår, så det borde komma imorgon i alla fall. Det ska bli sååå spännande att se om kläderna, sjalarna och skorna passar! Tre sjalar, ett par byxor, en tunika och ett par skor för 400 kr! Helt fantastiskt!

Lagom till lönen kommer, så ska jag nog beställa lite hudvårdsprodukter från HongKong! Min bästa kompis A har beställt därifrån många gånger, och det funkar perfekt. Adressen till sidan är
http://www.strawberrynet.com . Jag ska beställa hudvård från Dermalogica. Bra mycket billigare på den sidan än i butik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback