Det kom en avi...

I fredags låg en avi i postlådan om att jag hade ett paket att hämta på Postens företagscenter. Igår kom en påminnelse om samma paket. Ingen information om vem som hade skickat det. Jag tyckte att det kändes olustigt att hämta ut ett paket utan avsändare, eftersom det mycket väl kan ligga en faktura i paketet som kräver mig på en massa pengar.

Jag tog i alla fall chansen och hämtade ut paketet. I paketet så låg en subwoofer (heter dom så, nån högtalargrej, själva ''burken'' liksom).

För ett tag sedan så skulle jag koppla in högtalarna till min bärbara dator, men fick dem inte att fungera. Innan flytten så funkade dem perfekt, och sladdarna sitter rätt, men på något sätt så verkade inte datorn känna av högtalarna. Jag ringde till hem-pc supporten för att felanmäla och han ville ha serienummer på högtalarna. Jag förklarade att det ju står serienummer både på subwoofern, högtalarna (fem st) samt ''dosorna'' (nån slags förstärkare eller jag vet inte vad), så han tog ett par av serienumren. Nu har alltså en ny klump levererats till mig. Det känns inte som att det kommer att fungera bättre med den än med den gamla, men jag ska i alla fall prova innan jag ringer igen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Är inte klar med Sex and the city-boxen än. Ska börja på skiva två på säsong fem.
Vill inte att det ska ta slut!

Postat av: Anonym

Hhaa ja inte bara du :)
Många som tycker som du, men jag är kluven :)

2007-02-15 @ 13:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback