En fantastisk festival

Efter några timmars övertid så styrde jag bilen mot Max och köpte ett Max originalmål. Med maten i magen så åkte jag vidare mot Läkerol Arena och kvällens event, den sista deltävlingen i årets melodifestival.

Jag var där innan det officiella insläppet. Men eftersom jag normalt sett jobbar i Vip-insläppet, så blev jag naturligtvis insläppt av min syster som var posterad där för kvällen.

Igår så fanns det mer tid för att gå runt och titta i de olika montrarna. I fredags så jobbade jag på genrepet och redan då kunde jag gå runt och titta lite, men då fick vi stressa runt. Montrarna var väl egentligen inte så speciella, men det var roligt att se när Andreas Johnson intervjuades för SR i en monter. Passade på att fota honom med mobilkameran.

Något tidigare så fick jag hjälpa Markoolio att hitta rätt. Jag stod uppe i restaurangen för att hälsa på mina jobbande kompisar, när Markoolio och två följeslagare kom dit för att Markoolio behövde gå på toaletten. När jag såg att han gick in på damernas, så uppmärksammade jag följeslagarna om det, varpå dem ropade "Marko, är det okej om du går på herrarnas istället?". Hehe, lite roligt. Jag fotade honom också, fast lite senare när han satt och skrev autografer.

Alla skämt, alla låtar, var ju inte längre nya för mig, men det var jättetrevligt och roligt i alla fall! Jag tycker att det var ett oerhört starkt startfält, även om det såg svagt ut på papperet. Jag trodde att Verona skulle gå direkt till Globen med Andreas Johnson, men hon kom sist av alla! Andreas Johnson var min självklara favorit och han gjorde vad som förväntades - gick direkt till Globen.

Kommentarer
Postat av: Dubbelörnen

Verona var ju en fullständig katastrof!!! Andreas var ju helt outstanding o min tvåa var oxå Sarah med Remember Love (el vad den nu hette)
Kikade efter dig, men tyvärr ingen Sofia...
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback