En jobbig helg

Jag har en förkylning som ligger och smyger i kroppen. Både igår morse och nu i morse så var jag övertygad om att jag hade feber, men febertermometern sa något annat.

Igår så drogs jag med en hemsk huvudvärk hela dagen, och jag vet att det delvis beror på torsdagens tunga lottning. Jag är fortfarande besviken och de "utomstående" som jag har pratat med säger alla att så får det inte gå till! Felaktig lottning eller ej, så ska jag åka! Att lottningen blev fel var inte mitt fel, och inget jag ska drabbas negativt av. Jag hoppas att de som sitter på "beslutande poster" här på jobbet också inser det, att man helt enkelt måste lösa detta.

För att få någonting annat att tänka på, så lade jag upp forumet till min och N's site igår. Det kommer nog att bli jättebra! Jag gjorde en fin bild i psp också. Jag kan inte det programmet alls, så jag skulle verkligen vilja lära mig! Jag gör det sååå basic, men det blir ju fint ändå! Självklart lägger jag upp en länk till sidan sedan, när den är någorlunda klar.

Filmen "The Guru" gick på tv igår. Jag tyckte att jag kände igen titeln och bestämde mig för att se filmen. Efter bara någon minut så såg jag att det var samma skräpfilm som jag tankade ner av misstag för nåt halvår/år sedan. Jag bytte kanal ganska snabbt, men eftersom just den här lördagen inte verkade vara någon större tv-kväll, så fortsatte jag att jobba med forumet och hemsidan till det var dags att sova.

Ps, Fortfarande ett snitt på ca 13-14 unika besökare varje dag, men ytterst få som kommenterar. Ge er gärna till känna med en liten kommentar om ni är här och läser! Det är rooooligt att få kommentarer! Ds,


Jag har feber! Jag har ju varit hängig hela dagen, men så härdade jag ut hela dagen - dumt nog! Om jag hade gått hem istället för att vara duktig, så hade jag sluppit få en hel karensdag imorgon. Nu gäller det att toksova, så att febern ger sig av till imorgon.

Jag blev väldigt ledsen för ett tag sedan. Jag måste helt enkelt försöka lära mig att inte ta åt mig, och om saker är menade att såra mig - ja, då var det väl bra att jag fick veta det....

Oj, vad ord kan såra! Jag har tagit väldigt illa vid mig av en blogg idag. Den handlade om att om man känner sig träffad, så bör man förmodligen göra det. Jag kände mig träffad. Jag känner mig alltid träffad när inte saker skrivs rakt ut, i en blogg som skrivaren vet att jag läser.

Så nu vill jag be alla mina vänner som läser den här bloggen om en sak. Om jag har sårat er, om jag har gjort er ledsna, om jag snackar så mycket skit att ni inte orkar lyssna, SNÄLLA säg det då åt mig! Jag kan ta det! Jag lovar! Men nåt jag inte kan ta, det är osäkerheten. Osäkerheten att inte veta om någon som jag ser som en god vän går omkring och tycker att jag är väldigt jobbig, och lastar henne eller honom med så mycket skit att man inte orkar mer. Det klarar jag inte. Det gör att jag gråter av rädsla för att ha varit en människa som mina vänner inte orkar med.

Jag hoppas att jag inte är sån. Verkligen. Just nu vet jag ingenting. Ingenting mer än att tårarna rinner ner för mina kinder.

Grannen snarkar så att han överröstar min tv. Det blir en natt med sömnsvårigheter igen.

Kommentarer
Postat av: Nena

Och jag är ibland en av de unika besökare som inte kommenterar eller ger mig till känna! *skäms*
Uppskattar din blogg och lovar att ge mig tid att kommentera oftare!
Hoppas du snart känner dig mindre krasslig!
Lova att skriva hur det går med "lottningen" också. Inte klokt hur det gick till!
KRAMAR!
Nena

2007-02-18 @ 18:44:16
Postat av: Caroline

Kan säga att jag fick ett mail direkt efter jag skrivit bloggen. Mer det jag menade. :)

2007-02-19 @ 08:15:29
Postat av: Caroline

Sen hade jag börjat skriva min egen kommentar i bloggen innan jag såg vad du hade kommenterat .

2007-02-19 @ 08:19:05
Postat av: Caroline

Hahha jag lovar =)
Mår du bättre idag?
Lite meningen med bloggen är nog att alla som läser känner sig nog träffade. För alla har vi ju gnällt eller snackat skit. Bara lite tankeställare till alla :) Även för mig

2007-02-19 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback