Good bye Orange County

Två och en halv dagar med huvudvärk har satt sina spår - på ryggen. Jag har legat mer eller mindre i två och en halv dag! Huvudet har bankat med ett kortare uppehåll för igår kväll. Nu känns det i alla fall som att värken har gett sig av för denna gång.

Idag har jag sett alla resterande O.C.-avsnitt. Jag har sovit konstant de senaste en och en halv dagarna, så idag har jag faktiskt klarat mig utan att sova middag, men så sov jag också över tolv timmar inatt - igen.

The O.C. är alltså över! Jag önskar såklart att vi hade fått följa deras liv i många, många år till. Men å andra sidan så hade det kanske blivit som 90210, då man mot slutet (läs tre-fyra sista säsongerna) bara såg serien högst sporadiskt. The O.C. har jag sett slaviskt! Och vad jag har gråtit! Och gråtit! Jag lovar er, säsong fyra bjuder också på tårar, precis som tidigare säsonger har gjort.

Tyvärr så har jag inte ens One Tree Hill som kan trösta mig. Det är uppehåll i serien i USA och den kommer inte tillbaka förrän 11 april. Nåja. Det får gå. Jag har ju faktiskt ett hem i akut behov av att bli lite mer av ett hem och lite mindre av ett förråd/soptipp.

Dags att leta reda på räkningsskörden. Jag är lite av drop it where you stand-typen när det gäller post. Och när det gäller allt annat också.

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

hmmm... är vi inne på den sista säsongen av OC i Sverige nu? Jag har liksom ingen koll... Jag försöker följa med i serien iaf. Speciellt nu när jag bara ligger i soffan på kvällarna. *s*

Kram

2007-02-28 @ 18:39:59
Postat av: Sofia

Ja, vi är inne på sista säsongen här i Sverige... Det är nog inte såå många avsnitt kvar ens en gång... sorgligt. Jag vill inte att den serien ska vara slut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback