Toblerone

5 kr för en lakrisal - rimligt. 5 kr för en liten toblerone är också rimligt. Jag slog till på båda!

Vi har en låda i lunchrummet som kallas "Godis på jobbet". Väldigt dum låda när man försöker sluta äta godis, men en väldigt bra låda när man är godissugen. Eftersom jag inte försöker sluta äta godis, så sitter jag och smaskar i mig toblerone och lakrisal.

Temat för dagen är digital-tv. Jag tror inte att jag kommer att slå Carros nio på en dag, men jag vill i alla fall sälja fler än de fyra jag hittills sålt idag. Digital-tv, någon? :D

Igår så fick A lov att sova hos mig så att jag skulle kunna sova. Det var överenskommelsen från söndagen för att jag skulle kunna se Saw III. Jag brukar alltid ligga och skrämma upp mig själv när det är dags att sova, genom att tänka på läskiga filmer som jag nyligen har sett. Då känns det tryggt att ha älsklingen i närheten. Jag såg Cityakuten igår medan A såg ett Prison Break-avsnitt på datorn. I Cityakuten så var det med några uteliggare (barn) som hade skapat sig en fantasivärd med "änglar och demoner" eller hur man ska förklara det. Så inatt drömde jag inte om några läskigheter från Saw, utan om en ande som släpptes lös. Usch, så rädd jag var när jag vaknade. Jag hatar verkligen övernaturligheter och det skrämmer mig mer än något annat. Drömmen i sig var väl ganska harmlös, men jag var väldigt rädd i drömmen och även direkt när jag vaknade. Om inte A hade legat där i sängen, så hade jag säkert haft svårt att somna om.

Mamma fyller 60 år på torsdag, så idag har hennes jobb kidnappat henne och tagit med henne till Libanesiska restaurangen i Sätra. Trevligt jobb tycker jag, så gör vi inte på mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: hannastina

De där företagen som ger en tillgång till godis på jobbet måste tjäna hur mycket flis som helst! :P

Postat av: Caroline

Jag vill ha bilder på lägenheten, även om det inte är riktigt klart :)

2007-02-08 @ 11:36:06
URL: http://caroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback