Att blogga...

Jag vet att jag inte är så himla aktiv i mitt bloggande nu för tiden. Anledningen är att jag inte riktigt vet om jag kan låta bli att lämna ut hela mig själv när jag skriver. Jag vill ju inte att hela världen ska ha tillgång till att läsa om mina allra innersta tankar. Nu läser ju såklart inte hela världen min blogg. Långt ifrån. Men den finns ändå där. Helt öppet. Det är egentligen ganska korkat att skriva en massa personliga saker om sig själv, som man kanske har svårt att dela med sina vänner, men har väldigt lätt att skriva om och publicera på en öppen websida.

Tre dagar till semester! Tre dagar till oerhört välbehövlig vila! Tre dagar till två veckors LEDIGHET!!! Jag har medvetet låtit bli att planera in en massa saker till semestern. Jag behöver inte det. Jag behöver vila. Inte något som riskerar att bli ytterligare ett stressmoment.

Idag har jag i alla fall planerat in något till min semester! Det känns inte ett dugg stressande utan oerhört superkul! Min kompis A kommer hit från Falun i ett par dagar i slutet av nästa vecka. Jag vet inte ens när vi sågs senast och det ska bli sååå roligt att ses igen!!!!

I övrigt så har jag som sagt inga planer för min semester. Bara några lösa tankar. Jag tror att jag ska spendera helgen och början av nästa vecka på att städa rejält! Dessutom så måste gräsmattan klippas, och rabatterna på baksidan rensas. Det känns skönt att få såna "måsten" gjorda i början av ledigheten. Sen så åker jag och en granne ev till Gräsö några dagar i v 30. Det beror lite på väder och vind, och självklart lusten! Men jag tror att jag vill åka dit i några dagar i alla fall! Det är så härligt att umgås med henne, och jag tror att det är ömsesidigt! Ingen av oss är särskilt ''besvärliga'' utan hänger med på det mesta! Vi brukar grilla tillsammans då och då och det blir alltid suuupergott och suuupertrevligt!

Åh, vilken snygg säng i Tori och Dean! Brukar kika på det programmet och det ska jag göra nu också!

Natti!

Kommentarer
Postat av: ewa

Grattis till en välbehövlig semester. Mitt tips till dig blir att strunta i städningen o i stället passa på o njut av livet, träffa folk, umgås med nära o kära etc. Städa kan man alltid göra sedan.

2007-07-11 @ 00:42:55
Postat av: Sofia

Jaaa.. jag undrar bara när detta "sedan" skulle komma. Jag har det rent bedrövligt hemma nu, så jag måste nog verkligen ta tag i det. Jag har skjutit upp det länge nog, och jag är usel på att "plocka upp" efer mig, så jag tror tyvärr att det är dags nu...

Postat av: Caroline

Måste blogga :)
Hur ska jag annars klarar mig om dagarna på jobbet. Kommit fram till att jag blivit bloggberoende. Iaf att
läsa bloggar :P

2007-07-12 @ 21:48:17
URL: http://caroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback