En fantastisk dag

Egentligen så har den här dagen varit en lång dag! Jag hade nämligen klockan på ringning 8:15 och den första tanken som slog mig var "NEEEEEJ!!!! jag ska till jobbet!!!!". När jag strax därpå insåg att jag faktiskt har semester, så kändes det himla skönt. Faktiskt för skönt. Då började jag gruva mig för att jobba igen. Och nu när jag skriver om det så får jag en obehaglig känsla i magen. Så, slut med såna tankar... NU!!!

Jag ställde klockan för att jag skulle till Mekonomen med med pappa och köpa en massa grejjer till min bil. Dyrt blev det, men det var nödvändigt för att få den godkänd på besiktningen. Nu har pappa en massa timmars jobb framför sig med att fixa bilen åt mig. Tur att jag har en snäll pappa! Dessutom så får jag ha hans bil under tiden han fixar min! Toppen! Han är inte utan bil, för hans sambo har också en, så de åker i den nu när jag har hans.

Nu till dagens höjdpunkt! Min kära kompis A har varit här och hälsat på idag! Hon bor i Falun nu, men vi lärde känna varann när hon bodde i Gävle. Nu har vi inte setts på över två år och det är verkligen jättetråkigt! Förstår inte att det ska vara så svårt att åka nio mil... Tiden FLÖG iväg idag! Hon var här till ettiden ungefär, och klockan var halvåtta när hon åkte hemåt. Hon hade tänkt vara hemma vid sjutiden, för hon ska upp och jobba imorgon, men vi kollade inte klockan, och när vi väl gjorde det så var hon halvåtta! Galet!

Nu ser jag på Las Vegas och Delinda har blivit kidnappad och nergrävd i en kista! Fyyy vilken panik man skulle få! Burr!!! 

För övrigt så har jag gjort en rabarberpaj med valnötter i smuldegen. Underbart gott!!! Blir nog en imorgon också om det är fint väder, så blir det en fika med grannarna.

Och så längtar jag efter min älskling... massor.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback