En till lista

PERSONLIGT 
Namn:
 Sofia 
Födelsedag: 20 oktober
Hemstad: Gävle sen många år, uppvuxen i Storvik
Ögonfärg: Melerade, blå/grå/gröna med brunt runt iris
Hårfärg: Blond av slingor
Längd: 177
Vikt: 20 kg för mycket...
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Våg
Skostorlek: 40
Är dina föräldrar skilda: Ja, tack o lov!
Rädslor: Att bli lämnade av dem jag älskar, och råååååttor (inklusive det folk kallar möss...) De flesta småkryp är ganska äckliga också..
Mest använda namn på msn: Sofia
 
FAVORIT 
Färg: Rosa o turkos
Mat: Tunisisk mat, slata mechouia o grillad mellou är aldrig någonsin fel
Sport: Friidrott sommartid, och alpint vintertid. Båda att se på, inte utöva.
Glass:  Mjukglass med noisette och nötkross, men jag säger aldrig nej till glass 
Godis: Smågodis
Affär: Tunisiska skoaffärer! :D
Nummer: 4
Tuggummi: Tuggar sällan, men när jag gör det så blir det Extra
Helgdag: Midsommar
Årstid: Sommar
Radiostation: Radio Rix
Kroppsdel på motsatta könet: Leendet (utstrålning)
 
HAR DU NÅGONSIN 
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Ja, tror det, men vet inte om någon hann märka det
Tänkt på självmord: Nja, men tänkt "tänk om jag ändå kunde få dö", glad att jag lever dock! :D
Sovit utomhus: Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Ja, det måste jag ha gjort, kan inte komma på något just nu men....
Sett en död människa: Nej
Ätit sushi: Ja, en gång, aldrig mer?
Varit på scen: Ja, på CH's scen, men inte uppträtt. :D
 
DU 
Svär: Försöker att inte göra det
Sjunger bra: Nej
Vill gifta dig: Ja, definitivt
Kommer överens med dina föräldrar: Oftast
Gillar åska: Nej, huh!
Spelar något instrument: Nej, och har aldrig gjort
Äger en ipod: Nej
Sover med gosedjur: Nej, men med fyra kuddar
För dagbok: Bloggar
Sjunger i duschen: Ibland
 
THIS OR THAT 
Pepsi/cola: Cola
McDonald´s/Burger king: Burger king
Singeldate/gruppdate: Singeldate
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Tv
Adidas/nike: Nike
Kakor/paj: Paj

KAN DU 
Gå ner i splitt
: Eh, näeee.
Skriva med båda händerna: Nja
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nästan
Dansa: Låtsas kunna
 
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN 
Du pratade i telefon med: Ali
Du msn:ade med: Philip systerson
Du sportade med: Gick ut och gick i förra veckan... ensam
  
TROR DU PÅ 
Liv på andra planeter: Vet inte, tror inte det
Mirakel: Ja  
Kärlek vid första ögonkastet: Ja, blev kär i Ali direkt!
Spöken: Ja, det kan nog finnas dem som hamnat mitt emellan... tror mer på änglar dock
Tomten: Ja, kommer inte han varje jul? :D
 
ÖVRIGT 
Hur många kuddar sover du med: 4, hade jag ju redan svarat på ser jag...
Dricker du mjölk: JA!
Är du ett hälsofreak: Tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback