Fått nog av ingenting

Nu känns det som att jag har fått nog av att göra ingenting. Jag har haft några riktigt slappa och lata dagar, och även om det har varit väldigt skönt, så tror jag att det får börja hända något med start imorgon. Jag blir trött av att slappa. Jag blir trött av att vila. I alla fall när det blir så många dagar på raken. I fem dagar så har jag mer eller mindre slappat. Det har varit oerhört skönt förstås.

Jag har nyss tagit ett bad, och medan jag väntar på att bli lite torrare så skriver jag blogg. Jag ska snart åka till A's kompis o hämta A's post. Kompisen åker till Tunisien imorgon och blir borta i drygt en månad. Han ska bland annat hinna med att gifta sig! Stackars hans fru som kommer till Sverige lagom till hösten. I och för sig, att komma inför denna sommar hade ju också varit för sorgligt.

Saker som jag vill göra innan semestern är över.

Plocka blåbär.
Titta efter gula kantareller.
Göra klart på baksidan (eller "klart" blir det inte, men göra klart det jag håller på med i alla fall).
Bada om vädret vill bli lite soligt och varmt.
Ha fler grillkvällar, med start ikväll.

Ja, det ska väl inte vara så svårt att ordna detta.

Kommentarer
Postat av: J

Hur lång tid har du kvar av semestern? vad jobbar du med?

Postat av: J

har hört att man skall tjäna bra på kundtjänst stämmer det?

2007-07-26 @ 11:40:15
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Carin

Va härligt det låter vännen. Längtar dit själv

2007-07-26 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback