Gillar inte att bli väckt när jag har semester...

Somnade ganska sent igår, och väcktes idag strax före tio av att pappa ringde. Irriterande! Dessutom när det gällde något som inte alls behöver fixas direkt på morgonen... Jag blir såå stressad av att bli väckt. Visst, vissa tycker väl att man inte behöver sova längre än till tio. Men faktum är att jag har semester och jag vill sova till jag själv vaknar. Jag hade förmodligen inte sovit mer än en halvtimme till, men det faktum att jag blev väckt innebär att jag ännu inte har "kommit igång". Jag har bokat om tvättstugan för att jag är så trött, och har inte orkat gå ut i trädgården och fortsätta med det jag inte hann klart i onsdags. Jag har bara lust att ligga i sängen... Och allt detta för att jag blev väckt. Så oerhört onödigt.

Men, jag får väl ta mig en till slappardag! Det är jag faktiskt värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback