Lugna dagar

I början av min semester så var jag full av energi och fixade här hemma dagarna i ända. Nu har jag haft ett gäng trötta dagar. Kanske normalt? Jag tillåter mig såklart att vila, eftersom semestern är till för att vila ut.

Idag har det regnat, men innan det så hann jag och en granne med ungefär en timme i solen. Det är gräsligt hur blek jag är! Inte har jag badat än heller! Men, det känns okej på något sätt. Det känns som att jag kommer att få ett gäng vaaaarma somrar i mitt liv. Ja, det lutar åt tunisienflytt. Det känns som att jag har bestämt mig.

Jag hoppas att A kan komma hem om en månad så som han har tänkt. Vi behöver lite tid tillsammans, och vi behöver kunna prata om saker öga mot öga och inte i telefon. Det är svårt att prata om framtiden i telefon... Troligen så kommer han bara en vecka igen. Men en vecka är en vecka. Mer än ingenting!

Igår så grillade jag och min granne! Vin drack vi också! Mycket trevligt. Sådant man ska göra när man har semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback