Världen är sned!

Nu har jag fått mina läsglasögon! Med den på så är min dator sne! Högersidan är liksom kortare än vänstersidan. Jag vet att jag hade lite mer synfel på höger öga, så jag undrar om det bara är ögonen som ska vänja sig vid glasögonen eller om jag har fått lite knasig styrka. Om jag blundar med ena öga så blir det rakt, likaså om jag blundar med det andra. Men när jag tittar med båda samtidigt (som jag ju förhoppningsvis bör kunna göra...) så blir det snett... Knasigt!

Jag kör på i helgen, o är det inte bra till på måndag så får jag väl gå dit och fråga om det ska vara snett... :)

Harry Potter var jättebra som alltid! Det var ett tag sedan jag läste boken, så en del saker kom jag inte riktigt ihåg. Jag tror nästan att jag ska läsa om bok nummer sex, eller så läser jag om alla från början. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback