En lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, i princip varje dag!
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ingen aning! Minns inte ens att jag åt några, men det gjorde jag säkert.
Vad åt du senast?
Har precis ätit klart! Kycklinginnerfiléer med haricovert och soltorkade tomater i sås på grädde o creme fraische, till det serverades pasta.

Har du fått någon komplimang i dag?
Nej, har inte pratat med någon, och har inte gett någon till mig själv heller, men borde nog ha sagt ''Det här har du gjort bra!" angående maten jag just åt.
Har du varit med i en rättegång?
Nej.
Är du polare med grannarna?
Jaaaa! Med många av mina grannar så!

Vilket språk pratar din mamma?
Svenska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Hål i öronen för en massa år sen, men det räknas väl nästan inte som piercing.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
Kommer inte ihåg. Tveksam på om färden från Willys och hem igår tog mer än 15 min, även om det kändes så eftersom jag hade feber...

Gay?
Nix.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Det har hänt...

Har du något husdjur?
Nej, inte numer, men när jag var yngre så hade jag 20-30 kaniner och ett par marsvin. :)
Har du varit på stranden?
Såklart! Men inte i år ännu.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Kaj... huh...
Hur bra är din syn?
Så bra att jag inte behöver glasögon.

Har du varit på ett party?
Många, många gånger!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej, det tror jag inte... kanske med delfiner....
Har du varit utomlands?
Ja, ett antal gånger. Tunisien är favoriten hittills.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Har bara varit på två stycken "hela" bröllop, och på två till "bara i kyrkan". Malins i Stockholm var nog bäst, för då var älsklingen med också! :D

Var är dina syskon just nu?

Ingen aning var syrran är faktiskt...
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den vill jag inte berätta om så detaljerat, för en närstående dog... snacka om feberdröm. Usch!!
Vem ringde dig senast?

Annica igårkväll.
Vilken tid gick du upp i morse?
9:10 vaknade jag av sms, men klev egentligen inte upp förrän för kanske en timme sen... Sovit mer eller mindre hela dagen idag också. Hoppas att febern har gett sig av nu.
Vad ska du göra i helgen?
Definitivt kramas med min älskade pojkvän som kommer hem på lördag! Säkert så ska vi grilla lite också.
När var du riktigt sjuk senast?
Riktigt sjuk var jag två svängar i höstas. Fick de hemskaste halsflusser jag någonsin varit med om. 40 graders feber, kräkningar och vansinnigt ont i halsen. Hemskt!! Två gånger med kanske en månads mellanrum...

När såg du en kändis senast? Vem var det?
Hmm, den jag minns var Andreas Johnsson i Läkerol Arena under deltävlingen i melodifestivalen.
Vad gjorde du klockan två i natt?
Sov...
Vad är det första du gör på morgonen?
Om klockan har väckt mig - snoozar. Om jag vaknar av mig själv o inte har bråttom - slår på tv'n o slappar en stund.
Vad ska du göra efter det här?
Jag ska nog snart gå och lägga mig igen. Det tar på krafterna att vara upprätt. Men först så ska jag gå över till en granne som ska låna min digitalkamera till sin dotters skolavslutning imorgon. En lagom promenad på knappt hundra meter totalt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback