Uttråkad

Idag fick jag stanna hemma på grund av huvudvärk! Jag blir så trött på mitt onda huvud. Det har långt ifrån släppt, så jag är rädd att jag blir hemma imorgon också. Samtidigt som det är jättetråkigt att vara sjuk, så blir jag stressad på grund av ekonomin. Jag har redan varit sjuk en hel vecka denna månad, och nu blir det ännu en karensdag, och kanske ytterligare en sjukdag. Suck. Det blir en jättejobbig månad nästa månad också.

Jag har sovit bort nästan hela dagen idag. Syrran sa att det är en vanlig biverkning på migrän. Hennes yngsta son lider av migrän och våra symptom är nästan identiska. Jag har ju aldrig fått svart på vitt att det är migrän jag har, utan att det dels tyder på spänningshuvudvärk, dels på migrän. Jag vet inte om det ena är bättre (eller sämre) än det andra. Jag vet bara att jag önskar att jag kunde slippa detta elände för gott.

Nu ska jag försöka se lite på tv innan det är dags att sova igen. Håll tummarna för att jag mår bra imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nena

Usch vad det verkar jobbigt med din huvudvärk! Kan dom inte göra en ordentlig utredning så att du åtminstone får veta så mycket det går och ev. få ngn bra medicin att ta när det är som jobbigast? Kan ju inte kännas kul att behöva sjukskriva sig så ofta heller.
Många kramar och krya på dig!
Nena

2007-06-29 @ 11:23:50
Postat av: Johan

Ville bara meddela att jag var här och läste din blogg.

2007-07-02 @ 10:45:47
Postat av: Sofia

Haha, Johan, du är rolig!
Nena, jooo, nåt måste göras med min huvudvärk! Funderar på att kapa av huvudet och köpa ett nytt, men jag har inte hittat någon affär som säljer såna...
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback