Deadline

Jag jobbar bäst mot en deadline! Så är det bara. Till helgen kommer min kompis Jessica från Stockholm hit och hälsar på. Då måste det finnas någonstans för henne att sova. Så jag har inget annat val än att röja undan i vardagsrummet. Jag kommer absolut inte att bli klar här hemma till hon kommer, men jag kommer i alla fall ha röjt undan någorlunda på golvet i vardagsrummet. Att det innebär en hel del omflyttande av säckar och kartonger spelar inte så stor roll. Det kommer i alla fall att bli framkomligt.

Det är Sprängaren på tv just nu. Jag ska strax koncentrera mig på den, jag ska bara skriva klart här först.

Helgen har inneburit massor av sport - på tv. Jag kämpade tappert för att se femmilen i morse, men strax efter att Södergren rasade i fältet så ramlade mina ögon ihop. Jag sov till strax före tio och såg sedan Vasaloppet till målgång, förutom ett uppehåll för ca 8 åkare i damernas Super-G. Så trist att Anja körde ur, men det känns på något sätt typiskt för den här säsongen. Senare har jag sett skidskytte, men varken svenska herrarna eller damerna gjorde några toppresultat. Helena Jonsson gjorde en bra tävling i alla fall. Alltid något.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Dubbelörnen

Visst är det positivt med gäster??!!! Man tvingas röja o få fart på sig...;)
Kram

Postat av: Sofia

Texten gjordes i photoshop. Då funkar allt :)

2007-03-06 @ 05:27:21
URL: http://zoophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback