Det kom en utmaning...

Jag har blivit utmanad av Carro! http://caroline.blogg.se

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Mina svar lyder som följer:

1: Jag är helt extremt lat när det gäller att städa! Då menar jag inte bara allmänt lat, utan så lat att jag kanske dammsuger en gång varannan månad - om jag inte måste städa oftare pga att jag har besök. Konstigt nog så har jag det inte tokdammit hemma ändå.

2: Jag kan vara ganska manisk på att ha ordning på ställen där det inte riktigt syns. Så som bland videoband, cd-skivor och i viss mån även i garderoben (ibland).

3: Jag har otroligt lätt för att ta åt mig av oriktad kritik! Konstruktiv kan jag ta, men kritik som ges till den som ''tar åt sig'' tar jag alltid åt mig av, även om jag inte borde.

4: Jag tycker att fötter är den äckligaste kroppsdelen! Tårna och tånaglarna allra helst! Jag kan till och med tycka att det är jätteäckligt att ta i strumpor när jag tvättar dem, bara för att jag vet att de har suttit på fötterna. Mina egna fötter går betydligt bättre än andras. Mina fötter är inte lika äckliga som andras! ;) Således går alltså mina strumpor bättre än andras (läs A's) att tvätta också.

5: Jag har huvudvärk omkring 5 dagar i veckan.

6: Ju mer jag tänker på att nu SKA jag äta nyttigt - dessto mer sugen blir jag på att äta onyttigheter.

Nu utmanar jag:

Dubbelörnen
AnnaSv
Nejma
Hanna-Stina
Zoophiia


Kan faktiskt inte utmana flera, för det är nog de bloggar jag läser - tror jag! I alla fall som jag inte vet att redan har blivit utmanade! Om nån mer läser här, och vill vara utmanad, bara häng på! :)


Kram, Sofia




Kommentarer
Postat av: AnnaSv

hahaha, du är rolig du!

Jag hoppar över utmaningen för det är ingen som läser min blogg förutom du och dubbelörnen och det är ju liksom kört då. =)

Kram,

2007-03-14 @ 09:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback