Går hem tidigare

Jag ska gå hem tidigare idag. Jag känner mig inte pigg. Jag har känt mig lite upp och ner den senaste tiden, och idag är det ner. Det känns som att det är en förkylning på gång, men jag är inte säker på att det är det som gör att jag inte mår bra.

Jag ska kanske åka ut till IKEA och köpa förvaring till alla mina skor. Vi får se hur det känns när jag sätter mig i bilen. Eller så åker jag hem och lägger mig och sover, och åker ut till ikea senare. Vi får se, som sagt.

Jag slutar om en kvart. Jag har tagit ut a-konto, som är arbetstidsförkortning. Vi har ca 4h per månad att nyttja. Praktiskt och bra såna här gånger, eller andra gånger när man vill sluta tidigare för att man har något att göra.

Imorgon så får jag hockeyfrämmande - tror jag! Ganska skönt med främmande då och då, man håller automatiskt mer städat då - i alla fall jag. Jag ska försöka göra något mer där hemma också. Kanske sätta upp gardiner i sovrummet. Vi får se om jag orkar. De kommer ju hur som helst för att se på hockey och inte för att se vilka gardiner jag har valt till sovrummet.

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Hur mår du nu? Blev det något IKEA? Hoppas du inte är sjuk, vännen!

Kram,
AnnaSv

2007-03-21 @ 14:50:05
Postat av: Dubbelörnen

Positivt när man kan ta lite timmar då o då... Det är ju inte alltid allting är på topp...

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback