Jag har jobb att göra...

Min syster kom hit även idag för att hjälpa mig med uppackning. Innan vi satte igång så bjöd hon på plättar. Jag har förvisso börjat med GI, men eftersom jag redan hade fuskat med en bulle på mötet, så tänkte jag att jag likabra kan fuska med plättar också. Jag har ju faktiskt bara gjort en tjuvstart. Började utan att tänka på det så att säga. I helgen kommer Jessica, och då tänker jag inte GI-a, så var det bra med det. Men tänket finns där i alla fall!

Efter kanske en timmes röjande så slog min huvudvärk till. Jag stod ut ett bra tag till, men när vi packade ihop för dagen på grund av att syrran skulle iväg på hockey, så fick jag gå och lägga mig. Jag har sovit i säkert en timme, och huvudet känns aningen bättre. Jag ska ta en ipren till natten, så hoppas jag att jag vaknar pigg och kry imorgon.

Jobbet som jag har att göra är att göra i ordning badrummet. Jag har fortfarande ett par kartonger som ska tömmas och ställas på plats. Jag vet dock inte hur jag ska få plats? Nåja, om jag inte orkar idag, så orkar jag inte. Inte mer med det. Men det vore lite bra om jag orkade...

Får se om jag får någon ork i pausen på CSI. Är det Miami tro?

Kram, Sofia

Kommentarer
Postat av: Caroline

Morfar har fått tillbaka sin cancer och i samband med det fick han vätska i lungorna så han låg inne 3 veckor på sjukhus. Men nu är han hemma, och mår bättre.

Postat av: AnnaSv

Hoppas du mår bättre idag och att du får en hääääärlig helg!

Kram,
AnnaSv

2007-03-09 @ 14:26:02
Postat av: Brita

Skönt att du har en sån snäll syster och så mysigt att ha henne så nära. Hoppas att huvudvärken håller sig borta i helgen och att ni får en supertrevlig helg!
Kram, Brita.

2007-03-09 @ 17:27:44
Postat av: Dubbelörnen

Hoppas så värken släppt. Har du kollat med läkare så du kan få bättre tabl, det låter inte roligt alls med all denna huvudvärk...

Kram o hoppas du också får njuta av den efterlängtade solen o värmen

2007-03-09 @ 18:15:39
URL: http://karljohansgarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback