Snäll syster

Idag efter jobbet så kom min syster hem till mig för att hjälpa mig packa upp lite kartonger. Vi fick lite ordning i hallen, klädkammaren och liiiite i vardagsrummet. Man kan i alla fall se ett par meter golv i vardagsrummet nu. Jag hade tvättstugan från 19:00 så vi gav upp runt kvart i. Vi ska fortsätta imorgon!

Jag är verkligen tacksam för hjälpen! Jag har helt enkelt gett upp tanken på att komma i ordning. I alla fall lite grann. Det är liksom så mycket att göra, så jag ser ingen ände i det hela. Därför ser jag ingen början heller.

Nu kommer ju Jessica i helgen, och förhoppningsvis så ska vi kunna sitta i vardagsrummet och se på melodifestivalen. Annars så får vi båda krypa upp i min säng, för här har det ju gått att se på tv ända sedan jag flyttade in. :)

Kram, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback