Syrrans fuskbearnaise

Okej, ska tilläggas att syrran inte alls tycker att det smakar bearnaise, men det tycker jag! :)

AnnaSv efterfrågade info i en kommentar, så jag tänkte att jag lägger ut receptet här så att alla kan göra denna enkla och goda sås!

Koka upp en burk creme fraische (valfritt lätt eller vanlig) tillsammans med en halv grönsaksbuljongtärning. Rör till buljongen har smält. Blanda ner lagom med torkad dragon (så att såsen blir prickig liksom, efter smak). Gott och jätteenkelt!

Till en stor burk creme fraische så tar man en hel buljongtärning.

Kram, Sofia

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Tussen tack! *s*

Kram,
Anna

2007-03-14 @ 09:51:35
Postat av: Nejma

Det lät jättegott! Synd bara att vi ine har någon creme fraiche här...

En utmaning till dej finns i min blogg!

Kram,
Nejma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback