Vad ska jag äta idag?

Snart lunch. Det ständigt återkommande problemet är: "Vad ska jag äta?" Jag har ingen inspiration när det gäller mat. Jag är inte direkt sugen på något, men däremot så är jag hungrig när jag ska. Hoppet stod till McGills, men de hade inget som passade mig idag. Fläskpiccata, säkert gott, men jag äter ju inte fläskkött.

Förutom matproblem så har jag huvudvärksproblem. Jag var på massage igår och det fanns diverse spänningar här och där. Jag känner mig bättre i nacken idag, men huvudvärken finns där ständigt. En kollega har aldrig någonsin haft ont i huvudet. Det är konstigt tycker jag! Jag kan liksom inte förstå hur man aldrig kan ha haft ont i huvudet!

Jag mår helt enkelt inte på topp nu. Jag vet helt och hållet vad det beror på. Ingenting jag själv kan påverka, men jag blir påverkad lika fullt.

På lördag kommer Jessica! Det ska bli så roligt att äntligen få träffas igen! Sen så ska jag nog åka till Annika i Falun efter nästa lön! Då ska vi åka till Borlänge och shoppa! Lagerhaus har öppnat där, och jag gissar att jag går därifrån med minst en kasse!

Kommentarer
Postat av: Dubbelörnen

Oh, jag skulle gärna åka till Falun...*drömmer* Har fått tips om en kanonfin inredningsbutik, http://www.gruvgatan13.se/. Skulle gärna kika in där...
Glöm inte att ta hand om dig :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback