Borttappade pengar

Nog för att jag är väldigt duktig på att slösa pengar, men att tappa bort pengar är ganska onödigt! Jag har tappat bort en utbetalningsavi på 899 kr! Det ordnar sig säkert när jag kontaktar företaget som har skickat den, men det känns så onödigt! Jag hade avin i väskan jättelänge, men tog mig aldrig till banken under deras öppettider. Så när jag väl skulle gå dit så fanns inte avin kvar i väskan! Jag vet inte om jag har tappat den, eller om jag har lagt ur den på något ''bra ställe''.

Tyvärr så hade handläggaren semester idag, men jag ska ringa henne imorgon. Det ordnar sig säkert!

Har återigen haft en jättebra helg! I lördags så hade vi tjejfest och åkte ner till Heartbreak sedan. Dansade hela kvällen. Blev totalt genomsvettig på grund av den gräsliga värme de har inne på HB. Förstår inte att de inte har lite bättre fläktar!

Sov till halvtvå i söndags! Minns inte när jag sov så länge senast! Pappa ringde och väckte mig 9:30 för att fråga om han hade glömt en skarvsladd hos mig för ett par månader sedan. Ehm, neeeej, inte vad jag vet. Och OM jag hade sett en skarvsladd så hade jag väl kollat det med honom för länge sedan. Suck! Och så det vanliga ''sooooooooov duuuuuuu'' och inte så att han kan skynda sig, utan då ska han prata extra länge. Snark! Sen så somnade jag ju om och stensomnade!

Strax efter att jag vaknade så ringde syrran och frågade om jag ville ha pizza. Granne D tog upp beställningar och åkte till Alp's och hämtade. Vi satt i lokalen eftersom vi var så pass många, även om några valde att äta hemma.

Hela gårdagen var seg, och trots tio timmars sömn så sov jag ett par gånger till under dagen. Jag var inte bakis eller så, men allergin och astman gör att jag är sååå trött. Skönt att passa på att sova när det är helg.

Ett helt gäng med promenader har det blivit också. Ja, i stort sett varje dag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var inte liiiiite pengar du har tappat bort heller. Hoppas du kan få dom åter. Förresten vem är så snäll och lämnar tillbaka så mycket pengar. Det skulle jag också vilja ha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback