Celebert besök från landet i väst!

Ååååååååh, vad roligt!!!!! Ikväll så ska jag träffa min kompis Hanna-Stina från högstadietiden! Det är alltså den Hanna som brukar kommentera mina bloggar då och då! Åhhh, så himlans kul det ska bli!!

Vi ska ses inne i stan när jag slutar jobbet, så det var ju en himlans tur att jag bestämde mig för att strunta i pilatesen (fast i och för sig så hade jag struntat i den på grund av att jag ska träffa Hanna om det nu hade varit så att jag fortfarande hade tänkt gå).

Hoppas att vi känner igen varandra! Hihi!

Sprutan är nu isprutad i min rumpa och förhoppningsvis så hjälper den snabbt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Han heter Nordahl förnamn har jag ingen aning om :)
Ni är nog i samma ålder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback