Den bästa dagen på länge

Jag har mått så himla konstigt på slutet. Jag har verkligen fått kämpa mig ur sängen och har kännt mig så slutkörd.

Igår var en bra dag!

Jag var ledig, sov till niosnåret men låg kvar i sängen till halvelva (såg på Våra bästa år). Sen gick jag upp och åt frukost och efter det så kom ett par grannar över på kaffe. Jag och den ena grannen hade bestämt att vi skulle åka till Valbo Köpcentrum vid 14-14:30 tiden, så när hon gick hem för att jobba lite mer så gick jag och solade. Vi kom iväg till Valbo vid 14:15 ungefär. Vi hann med i princip varenda affär och var även upp till Skohuset en sväng (totalt bortkastad tid). Min kompis shoppade massor, medan jag kom hem med en tunika från Kappahl, hårspray och ett halsband. Jag behövde inget annat, för jag har redan shoppat en hel del den här månaden.

När vi kom in till stan igen så var vi på Interpool och åt jättegod kyckling med basilikacreme och potatisgratäng - supergott! Sen så hyrde vi filmen The Holiday som vi såg hemma hos Sofia (två Sofia, kan det bli annat än succé? :D). Verkligen en jättebra film som rekommenderas varmt, särskilt till tjejer. ;)

Jag kom hem vid halvtolv, vilket innebar att jag var halvdöd i morse - men det var det värt!

Vi hade båda en toppendag, och för mig var det den bästa dagen på mycket mycket länge.

Kram, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback