Hann inte mer än att tänka tanken...

Jag tror att det var igår, eller om det var i förrgår, då jag tänkte "Vad skönt att jag inte är sjuk så ofta längre..." Förr hade jag verkligen sjukdagar för jämnan! Det var huvudvärk (som jag fortfarande lider mycket av, men inte behöver vara hemma för så ofta som förr), ständigt återkommande förkylningar med feber, bara feber, magsjuka etc. HELA tiden kändes det som!

Nu var jag hemma en dag i förra månaden för huvudvärk. Så fick jag vara hemma idag också. Jag har haft så ont i magen i natt. Vaknat flera gånger och fått gå på toa. Det känns inte riktigt som magsjuka, även om det väl var någon slags sådan. Sov till halvtolv, och sedan har jag sovit flera timmar under dagen också. Magen kändes bättre när jag vaknade, men jag har varit "öm" i magen under hela dagen. Tröttheten är ju ett kapitel för sig och bottnar troligen i astman. Jobbigt! Jag vill ju vara pigg! Inte ha ett fjorton timmars sömnbehov per dygn.

Det blir självklart ingen promenad idag, men imorgon hoppas jag på att jag är fit-for-fight igen.

Kommentarer
Postat av: hannastina

Det är så himla trist när man kommit in i en period då man mår dåligt hela tiden. Jag hoppas du känner dig bättre och piggare snart. Och du... det var trevligt att ses! :D

Postat av: Kicki

Stackare, jag vet vad du menar,här avlöser vi varandra med förkylningar, allergier o magsjuka.
Men vi kommer igen med full styrka! Kämpa på!

2007-05-24 @ 08:06:50
Postat av: AnnaSv

Krya på dig, vänne!
Kram,
Anna

2007-05-24 @ 09:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback